Nike Løbesko

in Game-Tipps 19.08.2019 04:56
von Borg Shelley • 3 Beiträge

Juan Martinez, chefredaktør: (PASS) Der er niveauer af uh, ikoniskhed (FYI, Nike Løbesko det er ikke et rigtigt ord; bare nødvendigt for at få min pointe over.) Når det kommer til sneakers, og Air Jordan 7 Olympic hører til eller nær toppen. På grund af den colorway 's sted i historien, er det en vanskelig en frigørelse af en "alternativ" colorway, som Michael Jordan måske eller måske ikke har afvist. Selv om jeg værdsætter historielektionen og synes, det er fantastisk.

Evange: Jeg hader at slutte mig til vognen, men jeg skulle gå med Nike Air Foamposite One Hologram (note fra EIC Juan: ikke et hologram). Nike gennemgik en periode, hvor hver skumudgivelse var skuffende, men nylige udgivelser af Foamposite har genoplivet modellen, og med begrænsede kørsler er hypen bestemt der.Renz: Nike Løbesko Herre Jeg kan godt lide low-top, men denne enkle to-tone makeup af Nike Kobe 10 Elite High Opening Night er bare en vinder for mig.

Eller sender en sneaker, som de ikke er sikre på, at de vil sige i butikkerne, bare så Nike Løbesko Dame de kan sige, at de havde noget den uge. Med Kanyes seneste forventede at dominere samtalen og hype i weekenden som om det er en ny Star Wars-film, er der også andre spark, der falder. I denne uges Buy, Pass, Vent, beder vi KoF-personalet deres tanker om de andre spark sammen med Yeezy såvel som deres overtagelse af den nye Nike Kyrie 2.

Du ved, hvorfor du er her. Du vil gerne vide nøjagtigt, hvad Kicks On Fire-personalet tænker på denne weekend's udgivelser, især hvad Nike Free vi synes om den meget forventede Atmos x Air Jordan 3-pakke, der lige så tilfældigvis inkluderer tilbagevenden af vinderen af sidste års vilde Air Max Day Vote Tilbage, Atmos x Nike Air Max 1 kollaps. Nå, du vil være glad for at vide, at vi har en tendens til at blive enige med sneaker-samfundet, når det kommer til reaktionen på den inkluderede Air Jordan 3.

Men hvad med resten af weekendens dråber, inklusive Silver Surfer Foams, en ny Jordan retro, en remixet AM1 og et nyt par til Damian Lillard? Find ud af det i denne udgave af Køb, Pass, Vent.EIC Juan: (KØB) Hvis Nike ønsker at holde returtoget i bevægelse, har de brug for at udvide Ultra til alle deres gamle modeller. Hold alt på ydersiden så tæt på OG som muligt til en fornuftig pris, men trimm alt indvendigt fedt og gør dem lette og Nike Free 5.0 Dame behagelige at have på. Grundlæggende alt Ultra alt.

Selvfølgelig kunne jeg antage, at Nike og Jordan Brand rydder pladen, så de ikke bliver kvalt af den næste adidas Yeezy Boost-udgivelse (for ikke at nævne en håndfuld NMD'er), men vi kommer ikke så langt . Måske& Nyheder Juan: (VENT) Nike Kobe 11 er en dejlig silhuet, men jeg ved, at der helt sikkert vil være bedre farveveje, der fanger min opmærksomhed et sted nede på linjen. Dette er et rent tilbud, men jeg vil hellere vente med at se, om det falder i pris, eller der opstår en ny og bedre farve.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: carleast13
Forum Statistiken
Das Forum hat 931 Themen und 954 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen