adidas gazelle dame

in Probleme, Fragen 01.08.2019 09:54
von BrunoBessie • 3 Beiträge

Bare for en adidas gazelle dame ren hype alene, resonerer disse spark næsten to år senere. Helvede, nogle sneakerheads er overbeviste om, at Nike vil genoplåse disse bare for at trolle en adidas Kanye-udgivelse. Men før du går tilbage til nyhedsafsnittet og kaster op for mængden af nyheder om adidas Yeezy Boost 350 Oxford Tan, her er valg til sneakersene blogs (inklusive Kicks On Fire) ville ikke holde kæft om i 2015. Vi leder altid efter den næste Roshe. Hvad det betyder er Nike Sportswear (eller adidas Originals og Jordan Brand, fordi det var henholdsvis ZX Flux og Jordan Future i 2014), der appellerer lige til det afslappede og hardcore sneaker-publikum.

Hvis du tager en side ud af den tidligere nævnte Villa x Fabolous-aftale, ville UA oprette filmtrøjer til Beamen og Shuttlesworth? Nix. Det er ikke deres ting. Ville Adidas? Nix. Ikke deres ting heller. Den eneste producent, som dette ville have gavn af, ville være Nike på grund af alle de tidligere skitserede grunde, og de er rigelige og adidas gazelle gul giver mening. Jeg gjorde det endelig. Jeg fik mig et par af en af de mest omtalte udgivelser af 2015, adidas Ultra Boost. Det tog mig kun et år at hente et par, men når jeg gjorde det, forstod jeg øjeblikkeligt, hvorfor skoen havde al hype bag sig. Ikke kun har det et rent adidas golfsko udseende, teknologien, der er Primeknit og Boost, gør det virkelig til et af de mest behagelige sko, du nogensinde vil eje.

Nogle af de mest bemærkelsesværdige sammenbrud, der faldt i 2015 inkluderer Just Don x Air Jordan 2 (btw der er en anden colorway, der forventes at frigive i januar), Pigalle x Nike LeBron 12 Elite, Supreme x Air Jordan 5s og PSNY x Air Jordan 12. Samarbejde er en sejr for alle, fordi to forskellige mærker / virksomheder er i stand til at samarbejde for at få deres navn derude, og for det meste er kvaliteten af udgivelsen bedre end deres inline-arbejde. Så jeg forventer at se flere samarbejder adidas handball spezial sort end nogensinde i 2016, så alle kan fortsætte med at vinde sammen.

Masser af mennesker ville have et par og var villige til (og faktisk gjorde) at betale latterlige priser for at få deres hånd på dem. Drake har måske kun officielt frigivet OVO 10'erne med Jordan Brand i 2015 (Redaktørens note: Enhver bemærker, at en af klagerne ofte kløbt hos Kanye og adidas er det, at de kun sælger, fordi de er begrænset? Nå, hvor mange OVO 10'ere har Drake og Jordan sat ud?) men hvis Jordan Brand var opmærksom på nogen blog eller sociale medier, ved de, at de ' sidder på en guldgruve med Drizzy. Ligesom med Kanye, er fans fortrolige med Drake, så selvom hans Air Jordan 10-frigivelse ikke var noget uden for normen, elskede sneakerheads det stadig for den enkle kendsgerning, at Drake var knyttet til den.

Forestil dig hvad Jordan Brand kunne gøre, hvis de brugte 1, 3, 4, 5 eller 11 silhouetten i et samarbejde med Drake? Eller måske endda give ham sin egen livsstilsilhouette? Alle ville være over det hele. Som billedtekst på billedet ovenfor antyder, følte jeg en slags måde at rangordne dette par så højt på trods af at det var en så hårdt savnet udgivelse af så mange. Der er stadig ingen, der benægter det år, Adidas har haft, Kanye Wests fortsatte påvirkning eller måden, som både mærket og Kanye stjal showet på All adidas herresko Star weekenden 2015. Den originale 750-udgivelse satte baren for, hvad der ville være et fejlfrit år af udgivelser til det brancheændrende samarbejde.

Fra såkaldte stigninger i produktionsnumre til lodtrækninger, der beskyttede kunder til apps, der bestemte en persons værdighed til at kopiere et par efter geografi, var der masser af måder at score Yeezys, men ofte var vi ofte korte. Så i stedet for din typiske placering af sneakers i form af en Top 10-liste, her er en fuldstændig uvidenskabelig undersøgelse af, hvor forbløffende vi var med hvert fald og efterfølgende / L med adidas Yeezys i år, som # KoFBestOf2016 fortsætter.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: carleast13
Forum Statistiken
Das Forum hat 931 Themen und 954 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen